poniedziałek, 6 lipca 2009

Brzydule

Wszystko zaczęło się od sesji Edzi Górniak dla Machiny. "Nasza słynna śpiewaczka popowa" wystąpiła tam wystylizowana na Syrenkę Warszawską...towarzyszył jej w tej sesji zwierz, który strasznie wpadł mi w oko...

zajrzyjcie do zlewu ;)

Tak naprawdę to miał być chłopak ... zaplanowaliśmy mu duży pawilon popisowy, lustro do wódki i włochatego kolegę do pokera ... ale, jak to często bywa, wyszło inaczej.

Z wizyty u hodowcy wróciły z nami dwie dziewczyny po przejściach... lekko podstarzałe, po wielodzietnej ciąży - siostry, stare panny ;)

Te dziwolągi zwane są skinny pigs ... jest to odmiana świnek morskich, łysych jak widzicie - poza dużym kudłem na pyszczku .


Olivier i Dziewczyny :)

Siostry jeszcze imion nie maja...wiec jeśli ktoś ma jakieś sugestie ;) proszę walić śmiało :P



...bo ja bardzo lubię świnki ;)


PS: I tu chciałam uroczyście obiecać ze NA PEWNO żadne filcowe ubranka dla świnek nie powstaną ;)

PS2: Fotki nie najlepsze, bo wykonane komórka ... tak to jest jak się myśli o niebieskich migdałach (świnek)

5 komentarzy:

  1. Jak hipopotamy w wersji mini :)))

    Ja uwielbiam świnki i 2 miesiace temu niestety pozegnaliśmy naszego Pana Świnkę, do tej pory płaczę gdy patrzę na jego fotki...

    Świnki sa bardzo inteligentne i towarzyskie :)

    Niech się trzymaja zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jakie sliczne te swinki! wszystkie trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z bloga Kejt trafilam do Ciebie i tylko pisknelam: podoba misie! Zostaje!
    Lyse te swinie, nie ma futra, nic dla mnie, ale urocze sa i chacha wygladaja jak swinie.
    Wysylam na gmail fajny dowcip o starych pannach.
    P.S.
    Ja myslalam, ze moj kot to kocurek, nie! Okazal sie kotka wg pana veta i cuz!

    OdpowiedzUsuń
  4. to Ci sie trafily dwie swinie! :)))
    proponuje:
    coco & molly
    mona & lisa
    frida & polly
    poppy & flopsy
    pippa & kiki ;p
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. uśmiałam się ... ot takie mordki kochane ... zwłaszcza, ze ja słabość do kotów sfinksów mam ... a tu proszę świnki .......... cudaśne !!!

    OdpowiedzUsuń