środa, 22 kwietnia 2009

Poker Face

Pewnie słyszeliście już nie raz o takiej pani jak Lady GaGa ... jednym się podoba, drugim nie ... ale nie o to chodzi :P
Chodzi o to że angielskie BBC1 organizuje coś takiego jak Life Lounge ... no i przedwczoraj właśnie zaprosili tą panią.
I ta Pani po prostu pojechała :D
Musicie tego posłuchać!!!!!!!



a tu link na oryginalną stronę ... gdzie możecie również posłuchać przeróbki viva la vida coldplayów:
http://www.bbc.co.uk/radio1/livelounge/artist/090420_ladygaga.shtml

buziaki! - i posłuchajcieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! :)

Mały updejt :)
dla tych co bbc1 mowi nie - mozna znaleźć na ju tiubie :)

6 komentarzy:

  1. Hi, hi :) Przesłuchałam też "Viva la vida"... :D "I'll by your Gwyneth" :D Kij z tym, że skandalistka, ale ma talent. Niepodważalny. I przekonałam się o tym właśnie teraz (nie słyszałam niczego poza jedną piosenką w jej wykonaniu wcześniej).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi skandalami ... chyba teraz wszyscy stosują taką bzdurnie dziwną taktykę - taki popieprzony popowy marketing. Niech szumi (nie ważne czy dobrze czy źle) - aby się sprzedać.

    Ale dobre to ze czasem robia i cos takiegi, i muzyka sama się obroni :)

    w tym wypadku Pani się wybroniła z tego całego lepkiego szumu ... i wyszło jej to całkiem ... uroczo ;)

    A tak przy okazji to wrzuciłam niezły rozstrzał - Edziu z Pearl JAmu a później pop Gaga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No, zabawnie wyszło :)

    Wiesz, ja jestem z tych, co to w nosie mają życie prywatne i publiczne artystów. Jeśli podoba mi się muzyka, to reszta mnie mało obchodzi. Tylko czasem żal, że kogoś zahaczył "złoty strzał".

    Moniu, jeśli możesz, to odezwij się, proszę na mojego maila (na blogu). Mam filcowe pytanie i żadnego kontaktu z Tobą poza oknem komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam sie szczerze ze artystka nie znana mi do tej pory (przynajmniej tak mi sie wydaje), i lubie takie szalenstwa, tez nie przeszkadzaja mi artystow skoki na boki czy inne takie bo najczesciej (choc nie zawsze) wszystko jest z gory zalozone - tak zeby dobrze sie sprzedalo...

    a bbc1 owszem i slucham i zdarza mi sie ogladac

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tylko jedno wielkie WOW!
    ide kupic plyte - i nic mnie nie obchodzi. amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo :)
    Tylko ona bez tego pianina to troszkę inaczej przygrywa ... troszkę mocno inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń